مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-10سياسي

محاسبه 15 روز کار بیشتر معلمان به دلیل آغاز زودهنگام سال تحصیلی 


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش درباره لایحه رتبه بندی فرهنگیان گفت: لایحه رتبه بندی در حال تدوین است و در معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه دنبال می کنیم و در این هفته پیش رو با سازمان اداری و استخدامی جلسه داریم .

- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش درباره لایحه رتبه بندی فرهنگیان گفت: لایحه رتبه بندی در حال تدوین است و در معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه دنبال می کنیم و در این هفته پیش رو با سازمان اداری و استخدامی جلسه داریم و به زودی لایحه رتبه بندی تقدیم مجلس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الهیار ترکمن در برنامه پرسشگر درباره این موضوع که چرا ابلاغیه معلمان ماده 28 که امسال اولین سال تدریس آنهاست از اول مهر 99 خورده است؛ در حالی که سال تحصیلی جدید با دستور وزیر از 15 شهریور شروع شده، تکلیف این 15 روز که نه بیمه دارند و نه حقوق چیست؟ گفت: معلمان با توجه به شرایط کرونا و استمرار و ضرورت آموزش، روزهای سختی را سپری می کنند.

به سهم خودم و مجموعه آموزش و پرورش از آنها قدردانی می کنم.

وی افزود: بر اساس مجوزهای استخدامی که از سوی سازمان اداری و استخدامی برای ما صادر می‎شود، شروع به خدمت این افراد، ابتدای نیمه دوم سال و بر اساس حکمی که به آموزش و پرورش ابلاغ شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه 15 روز کار بیشتر معلمان به دلیل آغاز زودهنگام سال تحصیلی 

محاسبه 15 روز کار بیشتر معلمان به دلیل آغاز زودهنگام سال تحصیلی